Typ projektu: Branding, Doświadczenie, Marketing, Webdesign Klient: DB Audyt Sp. z o.o. Branża: Księgowość Działania: Dev, Koncept, UI

Gwarancją jakości jest doświadczenie specjalistów

DB Audyt jest firmą audytorską, która działa na rynku od 2013 roku świadcząc usługi badań sprawozdań finansowych, księgowości oraz doradztwa rachunkowego i podatkowego, a także oferując inne usługi, które powierzane są biegłym rewidentom. Niezaprzeczalnym atutem działalności firmy jest doświadczenie w doradztwie biznesowym, pozwalające wskazać najlepsze rozwiązania prowadzące do sukcesu przedsiębiorstwa.

Dla potrzeb DB Audyt odświeżyliśmy identyfikację wizualną i przygotowaliśmy nową stronę internetową.

Logo

Tym razem naszym zadaniem było wprowadzenie poprawek do istniejącej identyfikacji wizualnej Klienta, przy zachowaniu jego dotychczasowego charakteru i rozpoznawalności.

Zmiany miały na celu ujednolicenie wizerunku na przestrzeni mediów i projektów, oraz dopracowanie kształtu logotypu i dostosowanie go do aktualnych trendów.

W ramach pracy nad identyfikacją wizualną utworzyliśmy spójne koncepcyjnie projekty materiałów drukowanych oraz materiały elektroniczne, wykorzystywane na przestrzeni social mediów i w kanałach komunikacji.

Webdesign

Kwintesencją projektu było zaprojektowanie i utworzenie responsywnej strony internetowej Klienta. Opracowaliśmy i wdrożyliśmy autorski szablon graficzny, a mechanikę strony oparliśmy o system zarządzania treścią.