Logo
Początek naszej przygody z Right NOW to odświeżenie systemu identyfikacji wizualnej Szkoły. Zadanie było trudne, bo logotyp musiał zachować stylistykę poprzednika, równocześnie podkreślając tradycję i długowieczność marki.
Ze szczególną troską opracowaliśmy też nową kolorystykę, łącząc ze sobą głęboki granat i brytyjską czerwień królewską. Takie zestawienie pozwoliło nam jeszcze mocniej uwypuklić dojrzałość i nieprzemijalność marki.
Webdesign
Prawdziwym wyzwaniem okazało się opracowanie strony internetowej Szkoły. Podstawowym założeniem było stworzenie witryny pełnej inspiracji i zapału, gotowości odkrywania świata i entuzjazmu płynącego z nauki języków.
Drugim aspektem, na który położyliśmy duży nacisk, była multimedialność witryny. Opracowaliśmy i wdrożyliśmy aplikację pozwalającą przeprowadzić test poziomujący znajomość języka, dzięki któremu pracownicy szkoły mogą w łatwy sposób przydzielić słuchacza do odpowiedniej dla jego umiejętności grupy.
Już od pierwszego kontaktu z Klientem było jasne, że założyciel szkoły jest człowiekiem z otwartym umysłem i ogromnym podróżniczym zacięciem. Nasz projekt uwzględnia tę pasję, pozwalając opisać w sekcji „Podróży” przedziwne i zapierające dech w piersiach miejsca naszej planety.
„W ciągu prawie ćwierćwiecza, odkąd prowadzę szkoły językowe, współpracowałem z wieloma osobami wykonującymi projekty reklam i stron internetowych.
Ale Marcin i jego Leoart to klasa sama w sobie. Nigdy dotąd nie miałem do czynienia z takim wulkanem kreatywności, erupcją ciekawych pomysłów, szybkością ich realizacji i spójnością koncepcji. Wiem że to może brzmieć zbyt idealistycznie i cukierkowo, jak na rzetelną i obiektywną opinię – ale naprawdę TAK JEST.
Dzięki raz jeszcze, Marcin”.
Rafał Żurkowski, CEO