Typ projektu: Branding, Doświadczenie, Marketing, Webdesign Klient: Right NOW Branża: Edukacja Działania: Dev, Koncept, UI, UX

Skuteczna szkoła językowa

Szkoła języków obcych Right NOW powstała w 1992 roku jako jedna z pierwszych szkół językowych w Polsce po upadku komuny, niezmiennie pozostając liderem na rynku usług językowych na Śląsku.

Kilkanaście tysięcy słuchaczy, 140.000 przeprowadzonych lekcji, 90 lektorów i 40 native speaker’ów – te statystyki pozwalają śmiało uznać Right NOW za jedną z większych szkół językowych w Polsce.

Z okazji zbliżającego się 25-lecia działalności odświeżyliśmy dla Right NOW identyfikację wizualną, oraz opracowaliśmy ciekawą i pełną życia stronę internetową.

Logo

Początek naszej przygody z Right NOW to odświeżenie systemu identyfikacji wizualnej Szkoły. Zadanie było trudne, bo logotyp musiał zachować stylistykę poprzednika, równocześnie podkreślając tradycję i długowieczność marki.

Ze szczególną troską opracowaliśmy też nową kolorystykę, łącząc ze sobą głęboki granat i brytyjską czerwień królewską. Takie zestawienie pozwoliło nam jeszcze mocniej uwypuklić dojrzałość i nieprzemijalność marki.

Marka

Po logotypie przyszedł czas na gruntowne opracowanie strategii marketingowej marki Right NOW.

Opracowaliśmy komplet materiałów graficznych, przygotowaliśmy trójwymiarowe logotypy, banery, plakaty, ulotki oraz gadżety reklamowe.

Webdesign

Prawdziwym wyzwaniem okazało się opracowanie strony internetowej Szkoły. Podstawowym założeniem było stworzenie witryny pełnej inspiracji i zapału, gotowości odkrywania świata i entuzjazmu płynącego z nauki języków.

Drugim aspektem, na który położyliśmy duży nacisk, była multimedialność witryny. Opracowaliśmy i wdrożyliśmy aplikację pozwalającą przeprowadzić test poziomujący znajomość języka, dzięki któremu pracownicy szkoły mogą w łatwy sposób przydzielić słuchacza do odpowiedniej dla jego umiejętności grupy.

Już od pierwszego kontaktu z Klientem było jasne, że założyciel szkoły jest człowiekiem z otwartym umysłem i ogromnym podróżniczym zacięciem. Nasz projekt uwzględnia tę pasję, pozwalając opisać w sekcji „Podróży” przedziwne i zapierające dech w piersiach miejsca naszej planety.

?

„W ciągu prawie ćwierćwiecza, odkąd prowadzę szkoły językowe, współpracowałem z wieloma osobami wykonującymi projekty reklam i stron internetowych.
Ale Marcin i jego Leoart to klasa sama w sobie. Nigdy dotąd nie miałem do czynienia z takim wulkanem kreatywności, erupcją ciekawych pomysłów, szybkością ich realizacji i spójnością koncepcji. Wiem że to może brzmieć zbyt idealistycznie i cukierkowo, jak na rzetelną i obiektywną opinię – ale naprawdę TAK JEST.
Dzięki raz jeszcze, Marcin”.

Rafał Żurkowski, CEO